WordPress-websites stoppen vaak met werken vanwege conflicten of niet-geüpdatete plugins. Als uw website stopt met werken en u geen toegang hebt tot het WordPress-paneel om te achterhalen wat het probleem is, kunt u proberen de hele plugin-map uit te schakelen of plugin voor plugin proberen om opnieuw toegang te krijgen tot het WP-paneel en het probleem op te lossen.
Volg hiervoor deze stappen:
- Meld u aan bij FileZilla.
- Klik in het rechterdeelvenster op de openbare map.
- Klik op de map Sites.
- U ziet nu een map met de naam van uw domeinnaam. Zoek waar de WordPress-installatie is. Deze is eenvoudig te vinden: u ziet 3 hoofdmappen die aangeven dat WP daar is geïnstalleerd: wp-content, wp-admin, wp-includes
- Klik op wp-content
- Binnenin vindt u de map PLUGINS
- U hebt nu 2 opties: de hele map met plugins uitschakelen de map hernoemen de map hernoemen door .off toe te voegen aan het einde van de naam van de map, bijvoorbeeld plugins.off
- De map openen, een van de plugins selecteren (bijvoorbeeld WooCommerce) en de map hernoemen door .off toe te voegen aan het einde (bijvoorbeeld woocommerce.off). Als u na dit te hebben gedaan nog steeds geen toegang hebt tot het WordPress-paneel, is er een andere plugin die de fatale fout op uw pagina veroorzaakt, dus probeer een andere plugin uit te schakelen
- U hebt nu toegang tot het WordPress-paneel en kunt de plug-ins bijwerken/opnieuw installeren via Plugin Manager. Ook kunt u de uitgeschakelde plug-ins inschakelen.
OPMERKING: FileZilla ziet er hetzelfde uit als Documenten op uw computer. De screenshots zijn van Files Manager op uw hostingpakket, waar het proces ook werkt. U kunt controleren hoe u Files Manager kunt openen door hier te klikken.
Happy Hosting biedt geen inhoudelijke ondersteuning voor softwarepakketten van derden. Het gebruik van externe software is op eigen risico.
Raadpleeg altijd de documentatie van WordPress.org. WordPress-ondersteuning of de WordPress-community.